پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)؛ ۳۶ زن و مرد زندانی جرایم غیرعمد مالی از بند رهایی یافتند

  • 24 دی 1401
  • 07:56
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 584 بازدید
  • Article Rating
همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)؛ ۳۶ زن و مرد زندانی جرایم غیرعمد مالی از بند رهایی یافتند

 

در آستانه روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س) به همت خیران پالایشگاه اصفهان زمینه آزادی ۳۶ زن و مرد زندانی جرایم عمد غیرمالی از زندان اصفهان فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی برای نخستین بار در هلدینگ پتروپالایش اصفهان و به بهانه روز مادر برگزار شد.

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این مراسم ضمن قدردانی از هیات مدیره، کارکنان و پیمانکاران هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل همکاری بی نظیرشان برای مشارکت در این جشن اظهار داشت: از اینکه دعوت ما را پذیرفتید سپاسگذارم و باعث افتخار ما هستید.
وی با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی یکی از مسئولیت‌های اجتماعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، ادامه داد: ما در همه بخش‌های زیست محیطی، اشتغال زایی، کمک به بخش درمان، کمک به نیازمندان و … اقداماتی را انجام داده‌ایم و از این رو کمک به آزادی زندانیان را نیز در کارنامه خود ثبت کردیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه همه کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اهدای سه روز حقوق خود برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی و به ویژه مادران دربند کمک کرده‌اند، افزود: علاوه بر این کارکنان بخش تولید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل پاداش‌های خود برای این امر هدیه دادند.
وی تصریح کرد: پیمانکاران و شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این جشن مبالغ خوبی را پرداخت کردند که امیدواریم دست مایه‌ای برای رونق کارشان باشد.
همچنین محمدامیر نیکوهمت، رئیس هیئت مدیره هلدینگ پترو پالایش اصفهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این فکر و ایده خوب اظهار داشت: مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان نه تنها برای تولید و توسعه بلکه برای تاثیرگذاری در جامعه برنامه دارد.
وی افزود: ما اعضای هیات مدیره از این اقدام شایسته در هلدینگ پتروپالایش اصفهان حمایت کرده و در ادامه نیز حامی طرح‌ها و ایده‌های اینچنینی خواهیم بود.
احمد هاشمی، نائب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پترو پالایش اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه اقدامات نو و جدید از یک سال گذشته همواره در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است، اظهار داشت: برای ما همه این اتفاقات ارزشمند است و از مدیریت شرکت به دلیل ایجاد پویایی و نشاط در مجموعه قدردانیم.
وی تصریح کرد: باید توجه داشت که همه اقدامات در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی است و ما نیز حمایت خواهیم کرد.
گفتنی است بدهی این زندانیان که تعداد آنها به نیت ۲ برابر سن حضرت زهرا (س) ۳۶ عدد است ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل گذشت شکات، ۵ میلیارد تومان آورده مددجویان، کمک های ستاد دیه و خیریه کوثر بهشت و خیریه امام موسی کاظم (ع) ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ژذیرش اعسار بالغ بر ۶ میلیارد تومان بوده است. هلدینگ پترو ژالایش اصفهان نیز نیز برای این امر ۳ میلیارد تومان کمک کرده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.