جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

عدالت محوری و عدم تبعیض در پالایشگاه اصفهان به چشم می‌خورد

  • 21 دی 1401
  • 07:39
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 658 بازدید
  • Article Rating
عدالت محوری و عدم تبعیض در پالایشگاه اصفهان به چشم می‌خورد

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت محوری و عدم تبعیض در پالایشگاه اصفهان به چشم می‌خورد و این امر باید در همه شرکت‌ها و ادارات اجرایی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در بازدید از هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه همواره پیگیری مشکلات صنایع را در دستور کار قرار داده‌ام، اظهار داشت: این امر با توجه به قرار گرفتن شهرستان خمینی شهر در جوار شرکت‌های نفتی در این صنعت بیش از دیگر بخش‌ها دنبال شده است.
وی با تاکید بر اینکه صنعت نفت اصلی‌ترین و بنیادی ترین صنعت کشور است، تصریح کرد: در این راستا باید توجه داشت که در دولت سیزدهم بر خلاف ادعای گذشتگان پیشرفت‌های خوبی را در بخش فروش و تولید فرآورده‌های نفتی داشتیم که این امر برای ما قابل تقدیر است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین شرط رای اعتماد به آقای اوجی وزیر نفت بالا بردن فروش نفت بود، افزود: خوشبختانه این امر به خوبی محقق شد و توانستیم فروش نفت را روزانه به بیش از یک میلیون برسانیم.
وی اضافه کرد: می‌توان گفت از بین وزرای دولت سیزدهم وزیر نفت کمترین اعتراض را داشته و عملکرد قابل قبولی دارد.
حجت‌الاسلام نقدعلی با بیان اینکه در حال حاضر در مناطق جنوبی شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در دیگر مجموعه‌ها نیز شاهد اقدامات شایسته‌ای هستیم، افزود: در اصفهان نیز شاهد دکتر قدیری تجربیات خود در حوزه مدیریتی و همچنین میادین جنگی و نفتی را در هم آمیخته و با قدرت در پالایشگاه اصفهان اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: همواره در جلسات و بازدید‌ها شاهد رضایت نسبی از عملکرد مدیریت پالایشگاه اصفهان طی یک سال گذشته هستیم که این امر جای قدردانی دارد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سود شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه، ذوب آهن و پالایشگاه اصفهان برای همه مردم ایران است، افزود: از این رو باید به این صنایع نگاه ملی صورت گیرد.
وی با اشاره به برگزاری جشن آزادی زندانیان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز گفت: در این زمینه باید یادآور شویم که این اقدام در نوع خود بی نظیر و قابل شایسته است و به عنوان مسئولیت اجتماعی سازمانی اقدامی در خور تحسین است واین امر نشان از هنر مدیریت است.
حجت الاسلام نقدعلی در ادامه با اشاره به اینکه ضروری است همه اقدامات هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی در رسانه‌ها به خوبی منتشر شود، گفت: این امر باید در سطح ملی انجام شود تا همه از این ظرفیت‌ها و اقدامات آگاه شوند.
وی با بیان اینکه شاهد مدیریت آینده نگر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستیم، گفت: در بحث رضایتمندی کارکنان مطالب ارزنده‌ای را شاهد هستیم، این امر به گونه‌ای مقابله قوی با دشمن است و باید مورد تمجید قرار گیرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صمیمیت مدیریت مجموعه پالایشگاه اصفهان با کارکنان می‌تواند راه نفوذ دشمن را ببندد و ویروس نفوذ را در مجموعه‌های بزرگ از بین ببرد.
وی با بیان اینکه عدالت محوری و عدم تبعیض در پالایشگاه اصفهان به چشم می‌خورد، افزود: این امر باید در همه شرکت‌ها و ادارات اجرایی شود.
حجت الاسلام نقدعلی در ادامه با بیان اینکه ضروری است با توجه به مجاورت خمینی شهر و پالایشگاه اصفهان به منظور تامین نیروی کار در طرح‌ها و پروژه‌های پالایشگاه از جوانان خمینی شهری استفاده شود، گفت: برای این امر همکاری در حوزه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را نیز پیشنهاد می‌دهیم.
سایت پسماند هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۲ سال آینده بهره برداری می‌شود
همچنین منصور خادمی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح مدیریت پسماند در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: با توجه به میزان تولید پسماند در شهرک شهید محمد منتظری و پالایشگاه اصفهان این امر اجتناب ناپذیر بود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون از سوی دانشگاه اصفهان برای جذب نیرو در پالایشگاه اصفهان افزود: در این آزمون در مجموع ۱۸۰ نفر موفق به جذب در شرکت شدند.
معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت با بیان اینکه از بین افراد جذب شده افراد متخصصی بودند که از بین آنها افرادی برای فعالیت در زمینه مدیریت پسماند انتخاب شده است، گفت: ما تا سال ۱۴۰۲ هیچ پسماندی را از پالایشگاه اصفهان خارج نخواهیم کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.