چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

در آیین تجلیل از حراست های برتر شرکت ملی پالایش و پخش ،پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند عناوین برتر را کسب نمود

  • 19 دی 1401
  • 06:18
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 665 بازدید
  • Article Rating
 در آیین تجلیل از حراست های برتر شرکت ملی پالایش و پخش ،پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند عناوین برتر را کسب نمود


اداره حراست شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در آیین تجلیل  از حراست های برتر شرکت ملی پالایش و پخش عناوین برتر را در دو حوزه مهم کسب نمود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، بر اساس ارزیابی عملکرد حراست های تابعه دفتر مرکزی حراست شرکت ملی پالایش و پخش  فرآورده های نفتی  ایران در سال۱۴۰۰ ، واحد حفاظت الکترونیک و واحد امور اداری و پشتیبانی حراست پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با دریافت بالاترین امتیاز به عنوان واحدهای برتر در این حوزه شناخته ومعرفی گردیدند .

به همین مناسبت امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸طی جلسه ای که به همین منظور در محل اداره حراست پالایشگاه با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد ، از آقای محمدرضا دهنمکی رئیس اداره حراست و کارکنان این واحد تجلیل به عمل آمد .

در ابتدای جلسه مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه  ضمن تبریک افتخارات کسب شده گفت : « جایگاه حراست جایگاهی بسیار ویژه است و مجموعه پرسنل حراست کار بسیار حساسی را بر عهده دارد . الحمدلله همکاران ما در این اداره همگی دارای تبحر ، دانش و تجربه هستند و چه در حوزه داخل و  چه در حوزه خارج از شرکت به شایستگی از عهده وظایف سازمانی خود بر می آیند. افتخاراتی که توسط این اداره به ویژه همکاران عزیزمان آقایان محمدی و اندیشه پاک کسب شده است ، موجب خرسندی است . ان شاء الله همچون گذشته به تلاش خود در راستای خدمت رسانی به کشور ادامه دهید . برای کلیه همکاران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند  و تک تک  شما عزیزان اداره حراست آرزوی سلامتی و بهروزی  دارم .»

در ادامه مهندس غلامی مدیر عملیات پالایشگاه با تبریک عناوین ارزشمند کسب شده ، بیان داشت : « پیرو فرمایشات مدیرعامل محترم به دو نکته اشاره می نمایم . اول تغییر رویکرد حراست و دوم اعتماد سازی که بسیار حائز اهمیت است . همچنین امیدوارم با استقرار سیستم های جدید , شاهدعملکرد موفق تری در حوزه  حراست شرکت باشیم . برای تک تک شما عزیزان در راستای عمل به تکالیف و وظایف شغلی آرزوی توفیق روزافزون دارم .»

مهندس رجبی در پایان لوح های تقدیر به امضای آقای ناصر رضا علی ، معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکتی ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران را به مسئولین واحدهای حفاظت الکترونیک و امور اداری و پشتیبانی اداره حراست اهداء نمود و با اهداء هدیه از ایشان تقدیر به عمل آورد.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.