شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

برگزاری نهمین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی های پالایش و پخش و شرکت های پالایشی خصوصی

  • 08 دی 1401
  • 06:29
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 565 بازدید
  • Article Rating
برگزاری نهمین نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی های پالایش و پخش و شرکت های پالایشی خصوصی


نهمین نشست هم‌اندیشی روسای روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی کشور به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در این نشست دو روزه که با حضور رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، روسای روابط عمومی شرکتهای تابعه و شرکت های پالایش نفت خصوصی برگزار شد، مهم‌ترین مسائل، چالش‌ها و مباحث پیش روی روابط عمومی‌ها بررسی شد.

همچنین در حاشیه این نشست با حضور دکتر بنی هاشمی از اساتید دانشکده صدا و سیما و حوزه ارتباطات، سمینار آموزشی با موضوع آلودگی اطلاعات و بحران سواد رسانه ای با محورهای آسیب شناسی و هدف شناسی در جریان اطلاعات، حرکت به سمت سواد رسانه ای بومی و نقش روابط عمومی ها در توسعه سواد رسانه ای برگزار شد. 

در ابتدای این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از تلاشهای روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی نهادی مهم و تاثیرگذار در سازمان در ایجاد پیوند بین درون سازمانی و ارتباطات بیرونی است.

اسحاق جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان عملکرد شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه جامعه و مسئولیتهای اجتماعی افزود: این شرکت به همت مدیرعامل و حمایتهای هیئت مدیره محترم توانست اقدامات شایسته ای در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی با توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش، عمران شهری و روستایی و مشارکت در برنامه های فرهنگی انجام دهد که اخبار این اقدامات ارزنده در جهت تنویر افکار عمومی توسط روابط عمومی در جامعه انعکاس می یابد.

 رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نشست های روابط عمومی های صنعت نفت استفاده از خرد جمعی در برنامه ریزی است گفت: برآیند این قبیل نشست ها باید معطوف به استفاده از ظرفیت های مشترک و تجربیات سایر روابط عمومی شرکت ها به عنوان بازوان توانمند وزارت نفت در نیل به اهداف عالیه صنعت نفت باشد.

سید مجتبی موسوی شاد با مهم دانستن شناسایی آسیب ها در فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد: روابط  عمومی ها باید چالش ها را شناسایی و برای رفع آن راهکار ارائه دهند که روابط عمومی های هوشمند براحتی خواهند توانست در زمان بحران با یک برنامه منسجم به خوبی آن را مدیریت کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در عصر اطلاعات و لزوم همگونی و همسانی با فرآیند اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: عملکرد روابط عمومی ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی ها به‌عنوان یکی از بازوهای اصلی مدیریت، با شناسایی دقیق حوزه های مرتبط، برنامه ریزی و به شکل حرفه‌ای برخورد کنند.

مجید شهیدی افزود: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و تعامل نزدیک با یکدیگر و استفاده از تجارب و خرد جمعی از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی راهبردی و اقدام‌های عملی جهت بیان تلاشهای صورت گرفته در زمینه تولید و توزیع سوخت و انرژی کشور تأکید کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها، شناسایی مسائل و چالش‌های روابط عمومی‌ها است تا با همفکری و تبادل نظر به راه‌حل‌های عملی و موثر نائل شویم.

در ادامه این نشست رؤسای روابط عمومی شرکت‌های پالایش نفت خصوصی و شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش نیز به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و چالش‌ها پرداختند.

بازدید از تاسیسات پالایشگاه نفت بندرعباس، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم از دیگر برنامه های روسای روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت های پالایش نفت خصوصی در این برنامه دو روزه بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.