چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

  • 13 دی 1401
  • 06:13
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 624 بازدید
  • Article Rating
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

 

امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و روابط عمومی با حضور همکاران ولایت مدار و شهید پرور شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، صبح امروز مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، حجت الاسلام و المسلمین عبدی نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی  ، مدیران و رؤسای اداری و ستادی و جمعی از همکاران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل مسجد النبی (ص) پالایشگاه برگزار گردید  .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبدی با اشاره به شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار گفت : «  ولایت مداری از مهمترین خصوصیات بارز سردار سلیمانی بود . ایشان سالها در راه پیروی از اسلام و ولایت و دفاع از کیان و مرزهای کشور عزیزمان مجاهدت نمودند و ملت فهیم ایران نیز قدرشناس زحمات و خدمات ارزشمند این شهید گرانمایه هستند .»

وی با برشمردن خصوصیات شخصیتی این شهید افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیتی مردمی ، دلسوز ، مظهر اخلاص و جوانمردی ، ایثار ، شهامت و مردانگی بودند و در راه خدمت به مردمی از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمودند . »

حجت الاسلام عبدی با تبیین دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف بیان داشت: « علی رغم تلاش دشمنان قسم خورده نظام ، به برکت این انقلاب که با خون پاک شدا آبیاری گردید ، ایران اسلامی توانست در حوزه های مختلف به دستاوردهای ارزشمندی دست یابد ؛ به گونه ای که هم اکنون در صنایع هسته ای ،  موشکی ، علوم دانش بینان ، پزشکی و … سرآمد منطقه هستیم ؛ لذا ضروری است تا این دستآوردها و ارزشهای والای دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز تبیین گردد تا بتوان در برابر هجمه های سنگین فرهنگی از آینده سازان این مملکت دفاع نمود . »

این گزارش می افزاید در پایان این مراسم ، برنامه مدیحه سرایی توسط آقای محمدرضا دهنمکی پیرامون شخصیت والای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا گردید .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.