جمعه 07 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

هشتمین نشست هم اندیشی شرکت پالایش نفت تهران با تامین کنندگان کالا

  • 12 دی 1401
  • 09:42
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 765 بازدید
  • Article Rating
هشتمین نشست هم اندیشی شرکت پالایش نفت تهران با تامین کنندگان کالا


دومین نشست تخصصی شرکت های سازنده پمپ و مکانیکال سیل با رویکرد حمایت از ساخت داخل در شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران، هشتمین نشست هم اندیشی شرکت پالایش نفت تهران با تامین کنندگان کالا در قالب دومین نشست تخصصی شرکت های سازنده پمپ و مکانیکال سیل با حضور شماری از شرکت های سازنده، مدیرعامل و جمعی از مدیران رؤسا و کارشناسان شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.
در این دیدار آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر حمایت همه جانبه این شرکت از ساخت داخل و تولیدکنندگان ایرانی قطعات و تجهیزات بیان داشت: تأمین تجهیزات حیاتی و قطعات یدکی با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود تحریم‌های ظالمانه، امری حساس جهت استمرار تولید و ارتقاء کیفیت محصولات در پالایشگاه می‌باشد. خوشحالیم که تولید کنندگان و تامین کنندگان قوی در کنار ما هستند که این مهم باعث آرامش خاطر و کاهش هزینه‌هاست.
وی بر تامین منافع سهام داران و ذینفعان تاکید کرد و گفت: شرکت پالایش نفت تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری، با خودکفایی و مقاومت در مقابل تکانه‌های حاصل از تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شتاب بخشیدن به ساخت تجهیزات استراتژیک پالایشی اقدام نموده و از چندین سال قبل حمایت از ساخت داخل را در دستور کار خود قرار داده است.
آرمان فر با اشاره به رفع چالش های موجود و ارائه راهکارهایی درخصوص انتقال تجارب، ایجاد فضای همکاری با تولیدکنندگان توانمند داخلی و خلق موقعیت‌های سودآور بیان داشت: اتکا به توانمندی سازندگان داخلی و بهره‌گیری از امکانات ساخت داخل می‌تواند صنایع مختلف کشور را از این کارزار به سلامت به سرمنزل شکوفایی و آبادانی برساند.
در ادامه کریمی رئیس بررسی منابع شرکت پالایش نفت تهران ضمن تشریح فرایندهای شناسایی و ارزیابی شرکت ها، ابراز امیدواری نمود که با تعمیق ارتباط با سازندگان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود و استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان، جهش و تحولی اساسی در صنعت نفت کشور ایجاد شود.
شرکت‌های تولید‌کننده داخلی نیز ایده‌ها، انتقادات، انتظارات و راه‌کارهای پیشنهادی خود را جهت فراهم نمودن بستری مناسب برای مشارکت و افزایش تعاملات فی‌مابین و همچنین بهبود فرایندهای پالایشگاه ارائه نمودند.
در خاتمه این نشست خلیلی مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تهران ضمن تشکر از شرکت های تولید کننده پمپ و مکانیکال سیل جهت حضور در این هم‌اندیشی و همچنین همکاری تنگاتنگ و پشتیبانی در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده، از پیشرفت چشمگیر سازندگان داخلی ابراز خرسندی نمود و بر تقویت همکاریهای دوسویه تأکید کرد. وی بیان داشت: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین امیدواریم با انتقال تکنولوژی و استفاده از فرصت‌های پیش رو و تلاش صنعت‌گران خدوم، شاهد ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی و قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی باشیم. خلیلی در انتها خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از سازندگان داخلی شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.