چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تولید مواد شوینده با استفاده از گوگرد مذاب در شرکت اکسیر ایرانیان

  • 05 دی 1401
  • 06:17
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 622 بازدید
  • Article Rating
تولید مواد شوینده با استفاده از گوگرد مذاب در شرکت اکسیر ایرانیان

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: مواد شوینده با استفاده از گوگرد مذاب در شرکت اکسیر ایرانیان تولید می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری با اشاره به راه‌اندازی شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان اظهار داشت: هدفگذاری ما در شپنا پیاده سازی استراتژی‌های درست برای تحقق اهداف در زمینه افزایش سود سهامداران، حفظ محیط زیست و توسعه بر مبنای علم بوده است.
وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته تصمیمات بزرگ در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گرفته شده است، افزود: قطعا تصمیمات بزرگ برای استفاده از فرصت‌های بزرگ است و فرصت‌های بزرگ نیز ابهامات و چالش های فراوانی دارد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ما برای راه‌اندازی شرکت “اکسیر ایرانیان” از ۱۱ ماه قبل با شرکت چگالش امکان سنجی پروژه‌ها را درآوردیم و خوشبختانه کار خیلی خوبی را در بحث حلال ها آغاز کردیم، ابراز داشت: تا پیش از این شرکت شیران این اقدام را انجام می‌داد اما با توجه به قدمت ۴۰ ساله این شرکت و تکنولوژی قدیمی نیاز به بروزرسانی را دیدیم.
وی افزود: در این فرایند بعد از انجام شیرین سازی در واحد KHT به واحد حلال سازی می ‌رسیم، واحد KHT را در گمرک بندرعباس پیدا کردیم که قبلا وارد شده بود با طراحی شرکت توتال به قیمت ۲۶ میلیون یورو در حال خریداری هستیم و تا یک سال آینده راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: در بخش “LABSA” نیز کار کردیم تا بتوانیم مواد شوینده را به وسیله گوگرد مذاب تولید کنیم وماده اولیه شوینده تولید و در اختیار هموطنان قرار گیرد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به انتخاب دکتر لیلا جعفری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان تاکید کرد: سعی داریم در این شرکت از بانوان متخصص و نخبه در کنار آقایان استفاده کنیم و حتی در بهره برداری و تعمیرات نیز بانوان را بکارگیری کنیم.
وی تصریح کرد: ما برای راه‌اندازی شرکت پتروپالایش اکسیر ایرانیان راه‌های میانبر مدیریتی را طی کردیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود توانستیم به میزان قابل توجهی زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز این شرکت را تامین کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.