چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

اوجی: آماده ارائه منظم دستاوردهای صنعت نفت به نمایندگان مجلس هستیم

  • 01 شهریور 1401
  • 10:03
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 849 بازدید
  • Article Rating
اوجی: آماده ارائه منظم دستاوردهای صنعت نفت به نمایندگان مجلس هستیم


وزیر نفت گفت: ما آمادگی داریم هر سه یا چهار ماه یکبار درباره عملکرد و دستاوردهای وزارت نفت به نمایندگان مجلس گزارش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از  خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (سه‌شنبه، یکم شهریورماه) در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس درخواست ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس و همکاران وی از وزارت نفت، گزارشی از عملکرد ۱۱ ماهه وزارتخانه در حوزه‌های صادرات، سرمایه‌گذاری، تأمین سوخت زمستانی و تابستان و نگرانی‌ها در بحث سرمایه‌گذاری‌های آینده، مسائل پتروپالایشگاه‌ها و توسعه میدان‌های مشترک ارائه کردیم.

وی افزود: همچنین درباره دستاوردها، فعالیت‌ها و اقدام‌های وزارت نفت در یک سال گذشته در شرکت‌های اصلی مانند شرکت ملی نفت، گاز و پالایش و پخش به نمایندگان گزارشی ارائه کردیم.

وزیر نفت تصریح کرد: در این نشست همچنین به مباحث مربوط به صادرات و اتفاق‌هایی که در شرایط تحریم و تأثیر آن بر حوزه نفت، میعانات و فرآورده‌های نفتی روی خواهد داد نیز پاسخ دادیم. توضیحاتی هم درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت امضای برجام ارائه شد.

اوجی اظهار کرد: همچنین درباره ظرفیت تولید نفت و گاز نیز گزارشی به نمایندگان ارائه شد.

وزیر نفت با بیان اینکه براساس اقدام‌های صورت‌گرفته ظرفیت تولید نفت ما ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه است، گفت: ما هر سه یا چهار ماه یکبار آمادگی داریم درباره عملکرد و دستاوردهای وزارت نفت به نمایندگان گزارش دهیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.