پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

پایان مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکتهای پالایشی با معرفی نفرات برتر

  • 29 اردیبهشت 1401
  • 10:02
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2021 بازدید
  • Article Rating
پایان مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکتهای پالایشی با معرفی نفرات برتر

مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکتهای پالایشی کشور، یادواره شهدای مدافع حرم، با محوریت انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس در مشهد مقدس برگزار شد، دکتر عاشوری دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای پالایشی خصوصی کشور و دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز حضور داشتند.

در این دوره از مسابقات که به مدت یک روز در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی، در بین کارکنان پالایشگاه ها و همچنین خانواده‌های آنها برگزار شد، ۱۴۰ نفر از ۱۰ پالایشگاه کشور در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ در مشهد مقدس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود، بصورت حضوری برگزار گردید و تنها شرکت کنندگان در رشته نهج‌البلاغه و مفاهیم بصورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت:  برگزاری این مسابقات و اشاعه این مراسم‌ها در جامعه، قدم موثری برای انس بیشتر با قرآن و استفاده از آموزه‌های وحیانی در قرآن است.

دکتر عاشوری با اشاره به آثار قرآن در تحکیم و رشد خانواده ها افزود: خانواده به عنوان اساسى ترين عامل تربيت، مى تواند با بهره گيرى از دستورات قرآن و عملياتى كردن آنها در همه مراحل زندگى، در رسيدن به خانواده اسلامى و تحكيم بنيان خانواده گام هاى مؤثرى بردارد.

در این پایان این مسابقات که با داوری و نظارت داوران برجسته قرآنی در دو بخش برادران و خواهران، در هفت گروه سنی بین کارکنان و خانواده های آنان برگزار شد، نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله نهایی راه یافتند و همچنین لوح یادبود این دوره از مسابقات نیز به همه شرکت کنندگان از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش اهدا شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.