جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ناصر عاشوري قلعه رودخانی به مناسبت هفته بسیج در پیامی این روز را به بسیجیان تبریک گفت

  • 02 آذر 1399
  • 12:26
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3778 بازدید
  • Article Rating
ناصر عاشوري قلعه رودخانی به مناسبت هفته بسیج در پیامی این روز را به بسیجیان تبریک گفت

ناصر عاشوري قلعه رودخاني ، دبيركل انجمن صنفي كارفرمايي صنعت پالايش نفت ، در قسمتی از پیام خود، ضمن تمجید از حضور و اهتمام بسیج در حفظ جان، مال و ناموس مردم عزیز ایران، نام بسیج و بسیجی را یادآور ایثار و گذشت، جهاد و حماسه، انسان دوستی و میهن دوستی، مسوولیت پذیری و سازندگی و فداکاری و وفاداری عنوان نمود.

متن کامل پیام دبيركل انجمن صنفي كارفرمايي صنعت پالايش نفت به این شرح است:

                  بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ

پنجم آذر یادآور فرمان تاریخی و مدبرانه بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ برای تشکیل سازمان بسیج مستضعفین است.

نام بسیج و بسیجی که به میان می آید، ایثار و گذشت، جهاد و حماسه، انسان دوستی و میهن دوستی، مسوولیت پذیری و سازندگی و فداکاری و وفاداری را در ذهن ها جاری می سازد.

بسیج از ابتدای تشکیل با مسوولیت پذیری همواره در صحنه و میدان حضور یافته و در مقاطع تاریخی مختلف و با ایثار و گذشت  در راه سازندگی، سربلندی، عزت، سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی، مجاهدت کرده و حماسه ها آفریده است!

چه در آغازین روزهای استقرار نظام اسلامی، چه ایام دفاع مقدس و چه در هنگام رخدادها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی! این بسیج مستضعفین بوده است که در کنار مردم قرار گرفته و به معنای کامل، حافظ جان، مال و ناموس آنان شده است.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و شهدای عزیز بسیجی، هفته بسیج را محضر ملت شریف ایران، بویژه بسیجیان عزیز در سراسر ایران اسلامی، تبریک عرض مینمایم و آرزومندم در سایه حضرت حق و با مجاهدت و همت بسیجیان عزیز، مردم کشورمان در صلح، آرامش و آسایش قرار گیرند.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.