پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

براي نخستين بار در پالايشگاه الكتروموتور 4004 شركت پالايش نفت اصفهان بازسازي كامل شد

  • 31 خرداد 1399
  • 13:24
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3069 بازدید
  • Article Rating
براي نخستين بار در پالايشگاه الكتروموتور 4004 شركت پالايش نفت اصفهان بازسازي كامل شد

با بهره گيري از توانمندي  كاركنان  شركت پالايش نفت اصفهان، الكتروموتور پمپ 4004 كه وظيفه آب رساني به شركت را بر عهده دارد و به علت عيوب مكانيكي از كار افتاده بود، كاملا بازسازي شد و در مدار سرويس قرار گرفت.
مسئول نگهداري و تعميرات برق دستگاه هاي پالايش و مخازن شركت پالايش نفت اصفهان با اعلام اينكه اين اتفاق براي نخستين بار در پالايشگاه صورت گرفته، افزود: با تلاش متخصصان  اين شركت، تمام متعلقات الكتروموتور 4004 ( با توان 300 كيلو وات) كه دچار آسيب شده بود و داراي حساسيت بالايي بود، طي مدت 45 روز و با فعاليت مفيد  780 نفر ساعت  به طور كامل بازسازي شد.
جواد شاه محمدي گفت: 5 موتور 6 كيلو ولت تلمبه خانه آب رساني شهري در شركت وجود دارد كه هميشه 3  دستگاه  آنها در سرويس و 2 دستگاه در حالت رزرو قرار دارند.
وي با تاكيد بر اينكه تمام مراحل كار بازسازي توسط نيروهاي شركت انجام شده، اذعان كرد: اين كار اگر قرار بود به بيرون  از شركت سپرده شود، هزينه بازسازي آن حدود 100 ميليون تومان برآورد شده بود، اما خوشبختانه با استفاده از توانمندي¬هاي داخل، اين موفقيت   با هزينه اي برابر با 000/700/8 تومان  ميسر شد. 
شاه محمدي ضمن سپاسگزاري از اعتماد و حمايت مديريت، از تمام همكاران واحدهاي كارگاه مركزي، خودكفايي و ماشينري كه يک‌بار ديگر باعث افتخار پالايشگاه شدند و در انجام اين كارمهم سنگين و دقيق با تمام توان خود همكاري كرده اند تشكر نمود و تصريح كرد: اميدواريم بتوانيم از زحمات اين عزيزان به نحو مطلوب تقدير نماييم.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.