ﺳﻪشنبه 28 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ستاره‌ای که بار دیگر رکورد زد؛ بارگذاری بزرگ‌ترین راکتور NHT خاورمیانه در کمتر از 21 ساعت

  • 13 آبان 1397
  • 13:43
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4235 بازدید
  • Article Rating
ستاره‌ای که بار دیگر رکورد زد؛  بارگذاری بزرگ‌ترین راکتور NHT خاورمیانه در کمتر از 21 ساعت

 

بزرگ ترین راکتور واحد تصفیه هیدروژنی نفتا (NHT) خاورمیانه با ثبت رکوردی جدید در فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس بارگذاری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، محمدعلی دادور ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، بیان داشت: ملت و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده اند که در سخت‌ترین شرایط همواره بهترین دستاوردها را به بار می آورند و این نتیجه‌ی توکل، حریت، تلاش و تمرکز بر دانش داخلی است.
وی در ادامه با تقدیر از مهندسان و کارگران شرکت نفت ستاره خلیج فارس، بارگذاری کاتالیست فاز سوم این پالایشگاه را اقدامی شگرف و تحسین برانگیز خواند و گفت: بارگزاری بزرگ‌ترین راکتور واحد تصفیه هیدروژنی نفتا (NHT) خاورمیانه کمتر از 21 ساعت به طول انجامید که نشانه‌ی عظم راسخ و توان فنی بالای مهندسان ایرانی است.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بارگذاری این راکتور را سبب شیرین سازی نفتای ترش در فاز سوم این پالایشگاه عنوان کرد و افزود: این اقدام ما را یک گام دیگر به بهره برداری کامل فاز 3 نزدیک کرد.
وی در پایان ضمن اشاره به این موضوع که ساعت شروع عملیات بارگزاری 23:20 روز جمعه بود، اظهار داشت: جا دارد این موفقیت بزرگ را به خانواده محترم پرسنل شرکت نفت ستاره خلیج فارس که  مرارت های فراوانی نیز بر آن ها وارد  شده، تبریک عرض کنم چرا که بدون حمایت های معنوی آنان کارگران و مهندسان نمی توانستند با چنین راندمان کاری امور را به پیش ببرند.

 

منبع : روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.